ترک طلایی سیگار - بهبودی

موفق ترین روش ترک سیگار

ترک طلایی سیگار - بهبودی

موفق ترین روش ترک سیگار

اگر دوست دارید که برای همیشه مصرف سیگار خود را کنار بگذارید.
اگر دوست دارید که از ترک سیگار خود لذت ببرید.
اگر دوست دارید که در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشید.
اگر نمی دانید که برای ترک سیگار خود چه باید بکنید.
به وب سایت ما مراجعه کنید
www.behbodi.com

  • ۰
  • ۰

آقای آلن کار در تاریخ دوم سپتامبر سال ۱۹۳۴ میلادی در شهر لندن به دنیا آمد. کار اصلی ایشان حسابداری بود اما به خاطر اعتیاد به کشیدن سیگار آن هم به مقدار فراوان با مشکلات زیادی روبرو شد.

سرانجام در سال ۱۹۸۳ میلادی او در اوج نا امیدی توانست سیگار خود را ترک کند و راهی را که برای ترک سیگار خود در پیش گرفته بود را در کتابی گردآوری نماید.

کتاب آلن کار جزوه کتابهای موفق در زمینه ترک سیگار است. آلن کار در این روش سعی در حذف ترسهای بعد از ترک سیگار می کند و کمک می کند تا باورهای درست جایگزین باورهای غلط ذهنی شود.

آلن کار در کتابش می گوید که نزدیک به سی و سه سال سیگار می کشیده و او در اواخر دوران مصرفش  ۱۰۰ نخ سیگار را در یک روز استفاده می کرده است.

وی با نقل قول کردن از زندگی شخصی خود ارتباط خوبی با مخاطبین برقرار می کند و در قالب زندگی نامه خود مسائلی را بیان می کند که درد دل بسیاری از مصرف کنندگان سیگار است.

آلن کار در جایی می نویسد که هنگامی که تمام راههای ترک سیگار را امتحان نمودم و به نتیجه نرسیدم سرانجام به اصرار همسرم به پیش یک هیپنوتیزم کار رفتیم. هیپنوتراپیست سعی می کرد تا با قدرت تلقین به ضمیر ناخودآگاه من به من آموزش دهد که چگونه از یک زندگی بدون سیگار لذت ببرم.

او با توجه به این که توسط یک هیپنوتراپیست درمان شده بود هیچ موقع رفتن پیش یک دکتر هیپنوتراپیست را توصیه نمی کرد و بر این باور بود که میتوان با قدرت خارق العاده تلقین سیگار را برای همیشه ترک کرد.

او این روش را در کتابش پیاده سازی می کند و انصافا هم نتایج خوب و عالی بدست می آورد. آلن کار بر این باور بود که هر چه در مورد سیگار بدانید سیگار را راحت تر کنار می گذارید. او سعی می کند که دانش شما را در این کتاب افزایش دهد و روحیه شما را در طی دوره ترک بالا نگه دارد.

آلن کار می گوید که هر کس با این روش اقدام به ترک کند راهی آسان را طی خواهد نمود و بدون کشیدن رنج و درد ناشی از ترک میتواند برای همیشه سیگار را کنار بگذارد.

البته اینجانب در این مورد از اظهارات او کاملا مخالف هستم  و با توجه به احترامی که به روش ابداعی ایشان در زمینه ترک سیگار دارم معتقدم که روش آلن کار برای ترک سیگار بسیار مفید است ولی در کل وی هیچ راه حل درست و مشخصی را برای در ترک ماندن سیگار ارائه نداده است.

کتاب او برای دادن انگیزه ترک بسیار مفید است اما باید بدانید که برای ماندن در ترک سیگار برای همیشه باید مسائلی را رعایت بکنید که در این کتاب به شما گفته نشده است.

یادآور می شوم که ذهن بیمار گونه یک معتاد به نیکوتین همیشه این بیماری را در خود دارد و هر لحظه  و هر جا آمادگی این را دارد که با یک تلنگر از خواب بیدار شود و بیماری اعتیاد عود کند.

شما باید همیشه خود را آماده این گونه لحظه ها بدانید. شما باید همیشه نسبت به بیماری خود هوشیار باشید. ترک سیگار شما نباید باعث این شود که شما فراموش کنید که یک سیگاری بوده اید.

هر موقع که این احساس به شما دست داد و شما فراموش کردید که یک سیگاری بوده اید و سالیان سال سیگار مصرف میک رده اید باید زنگ خطر در گوش شما به صدا در آید. چون در این موقع هست که دوباره صدایی از پس ذهن شما به صدا در می آید که تو دیگر سیگاری نیستی پس میتوانی برای یک بار دیگر سیگار را امتحان کنی و این لحظه بسیار خطرناکی است که افرادی که کتاب آقای آلن کار را مطالعه می کنند از آن خبری ندارند.

برای اطلاع بیشتر در این مورد و همچنین موارد دیگری که در کتاب آلن کار ذکر نشده است به شما توصیه میکنم که دوره های آموزشی مجموعه ترک طلایی را تهیه نمایید و یا پکیج آموزشی انگیزشی ترک طلایی را سفارش دهید.

با تشکر از شما دوست عزیز

دوستدار شما :داریوش قاضی مرادی

منبع: بهبودی - ترک طلایی سیگار

  • ۹۵/۱۲/۱۲
  • بهبودی ترک طلایی سیگار

آلن کار

ترک سیگار آلن کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی