ترک طلایی سیگار - بهبودی

موفق ترین روش ترک سیگار

ترک طلایی سیگار - بهبودی

موفق ترین روش ترک سیگار

اگر دوست دارید که برای همیشه مصرف سیگار خود را کنار بگذارید.
اگر دوست دارید که از ترک سیگار خود لذت ببرید.
اگر دوست دارید که در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشید.
اگر نمی دانید که برای ترک سیگار خود چه باید بکنید.
به وب سایت ما مراجعه کنید
www.behbodi.com

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ما در این گام تصمیم می گیریم که چگونه خطاهایمان را به خداوند، به خود و یک انسان دیگر اقرار کنیم.

ما در گام قبل لیستی از ترازنامه خود که شامل رنجش ها و هرج و مرج ها و کینه ها بود را تهیه کرده ایم و آن را به صورت یک گزارش و بازنگری از گذشته خودمان برای خود آماده ساخته ایم.

در گام پنجم ما دقیقا تکلیفمان روشن می شود و ما از شر احساسات و رنجش های دردآور گذشته رها می شویم .در واقع قرار است که ما در این قدم خانه تکانی افکار قدیمی خود را داشته باشیم.

هدف این گام رها شدن از همه قید و بند ها و گرد و غبار های احساسات منفی و خود آزاری عذاب دهنده می باشد.

ما قرار است است که ابزارهای کهنه را با افکار و ابزارهای مثبت نو و جدید جایگزین کنیم و در این گام با کمک گرفتن از یک راهنمای کار بلد خود را از چنگال مرگبار نیکوتین و وابستگی های مختلف آزاد خواهیم کرد.

بعضی از ما فکر می کنیم که فقط نوشتن لیست کافی است در حالی که ما بسیاری از رنجش ها را در زیر یک فرش پنهان کرده ایم و تلاش هم نمی کنیم که آنها را به یاد آوریم ولی در باطن خود می دانیم که آنها وجود دارند.

بعضی از ما این را انکار می کنیم که این رنجش ها ی پنهان مانده می تواند در آینده به ما آسیب بزند.

وقتی که در این گام به خداوند که بر همه چیز آگاه است و همین طور به خود و یک انسان دیگر خطاهایمان را اقرار کردیم آنگاه احساس آرامش و سبک بالی می کنیم و خود را از گذشته سیاه رها می کنیم و آماده می شویم که با یک روشن بینی عمیق تر و آگاهانه تر به آینده زیبا چشم بدوزیم و امروزمان را نیز زیبا زندگی کنیم.

ما در این گام یاد می گیریم که چگونه خود را بیشتر دوست داشته باشیم و از غرور و کبر نیز پرهیز کنیم. ما دیگر خود را آزار و اذیت نمی کنیم و از تخریب خود دست بر می داریم.

در این گام چون قرار است که اسرار خود را به یک انسان دیگر بازگو کنیم انتخاب یک فرد صالح که در او خصوصیات امانت داری و خلوص و صفا و صراحت وجود داشته باشد بسیار مهم است.

هر کس را که انتخاب می کنید باید اطمینان ما را جلب کند. چون ما می خواهیم با صداقت کامل و با صراحت اعتراف کنیم.

در این گام سعی کنید که بی گدار به آب نزنید ،چون تنها اعتراف کردن کافی نیست و شخص مورد اعتماد ما باید لیست نواقص شخصیتی ما را تهیه کند و به ما کمک کند که به شخصیت غیر باور خودمان آشنا شویم. او به ما کمک می کند که متوجه شویم ما راجع به خودمان بی انصافانه قضاوت می کردیم.

یادآور می شوم که برداشتن این گام مهم ترین بخش از ۱۲ گام بهبودی است .

ما با اعتراف به خطا هایمان می پذیریم که آنها مال خودمان است و ما دیگر تمایل به انجام دوباره آنها نداریم.

شاد و پیروز باشید.

دوستدار شما: داریوش قاضی مرادی

مطالب مرتبط: 

 گام اول در بهبودی از مصرف سیگار چیست

 گام دوم در بهبودی از مصرف سیگار چیست

 گام سوم در بهبودی از مصرف سیگار چیست

 گام چهارم در بهبودی از مصرف سیگار چیست


منبع: بهبودی - ترک طلایی سیگار

  • بهبودی ترک طلایی سیگار
  • ۰
  • ۰

نام من داریوش است. من پیش‌ از این معتاد به نیکوتین بودم و در مقابل اعتیادم فاقد قدرت، اما امروز از هر نوع نیازی به نیکوتین یا اجبار به کشیدن سیگار آزادم، این‌ یک معجزه است.

هم ­اکنون مدرس و راهنمای دوره‌های ترک طلایی سیگار  هستم، با روشی جدید و فوق‌العاده که بسیار سریع و آسان عمل می‌کند و شما دوست عزیز می‌توانید با اجرای دستورالعمل‌هایی که من آن‌ها را تهیه و تنظیم کرده‌ام و کاملاً منحصربه‌فرد است در زمان بسیار کوتاه، اصولی، سریع و بدون بازگشت سیگار خود را ترک کنید و به جامعه سالم و سلامت بدون مصرف سیگار بپیوندید.

برخی از فعالیت‌های من
نویسنده کتاب “معجزه ترک سیگار“
نویسنده مقالات متعدد در زمینه ترک سیگار و رهایی از آن

برای مشاوره رایگان حضوری و تلفنی ترک سیگار با شماره موبایل
09122579389
یا به سایت
http://behbodi.com

مراجعه نمایید.

  • بهبودی ترک طلایی سیگار
  • ۰
  • ۰

در گام چهارم ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک لیست اخلاقی جسورانه و شجاعانه را از گذشته خود تهیه کنیم.

گام چهارم نگاهی عمیق به آرشیو گذشته و نوشتن آن چیزی است که از خود مشاهده می کنیم. هدف اصلی این گام مهم در بهبودی این است که گذشته خود را بازبینی کنیم  تا بتوانیم خود را بیشتر بشناسیم.

 در این شناخت ما رنجش هایی را که باعث آشفتگی زندگیمان شده است را در خواهیم یافت.

نوشتن لیست شخصی باعث می شود که ما قابلیت های خود را بیشتر و بهتر بشناسیم. در این گام متوجه می شویم که ما از خود واقعی یمان همیشه فراری بوده ایم و سعی می کردیم که این شخصیت حقیقی خود را فراموش کنیم.

در حقیقت تهیه این لیست که به آن ترازنامه گفته می شود به معنای رسیدن به چیزی و یا کشف چیزی است و در میان دیگر تعریف های اخلاقی چیزی  به نام تمایز دادن بین درست و غلط را بیان می کند.

ما با نگاهی به گذشته خود اقدام به کشف رفتارها و کردارهایی که باعث ایجاد بیماری و هدایت آن در ما شده است می شویم و متوجه می شویم که مشکل در کجا بوده است تا ما به این مرحله رسیده ایم.

یکی از خصوصیات این تراز نامه این است که باید بدون هیچ گونه ترسی آن را برای خود تهیه کنیم و معمولا قرار گرفتن در آستانه این قدم ترس هایی را در وجود افراد ایجاد می کند.

اینک ما باید به رفتارهای منفی و اشتباه خود اقرار کنیم در حالی که همیشه خود را یک انسان مثبت و قابل ارائه در جامعه معرفی کرده ایم. و اگر قرار باشد ما عمیقا و موشکافانه به گذشته خود که یک انسان مقصر، بازنده، افسرده و بد را نمایان می کند نگاه بی اندازیم در ما ایجاد وحشت می کند.

ما می دانیم که با رفتار بیمار گونه گذشته خود را نابود کرده ایم و پدر خود را در آورده ایم .

حال باید بدانیم که این نگاه جسورانه به گذشته امان برای کمک کردن به آینده ای بهتر امری ضروری است و هر چقدر که این کار را عمیق تر و شجاعانه تر انجام دهیم شناختی دقیق تر و زیبا تر از خود خواهیم داشت.

ما در این گام یاد می گیریم که دستاویز های گذشته خود را بشناسیم و آن ها را از درون خود بیرون بی اندازیم.

ما در این گام یاد می گیریم که چگونه در گذشته خود اسیر بوده ایم  تا بتوانیم از این اسارت رها شویم.

یاد میگیریم که از ابزارهای به درد نخور گذشته دیگر استفاده نکنیم و از گذشته رها شویم و در حال زندگی کنیم.

باید به یاد داشته باشیم که در نوشتن گذشته نباید خود را قضاوت کنیم و تمام نکات ریز و درشت را باید به یاد آوریم و آنها را یادداشت کنیم.

در حقیقت ما در این گام می خواهیم بدانیم که چگونه در گذشته خود اسیر بوده ایم تا بتوانیم از این اسارت رها شویم. ما می خواهیم از گذشته رها شویم و فقط برای امروز زندگی کنیم.

در این گام بدترین حالت احساسی ما، قضاوت کردن است. ما باید بدانیم که در گذشته احساس بدی را تجربه کرده ایم و قرار نیست که با نوشتن این تجربه های بد دوباره آنها را امتحان کنیم. ما قرار است که با یادداشت گذشته خود به تجزیه و تحلیل آنها بپردازیم تا متوجه شویم که چرا به این وابستگی ها دچار شده ایم.

در این گام خداوند به ما کمک می کند که با شجاعت وارد دورانی شویم که هیچ کس نمی تواند ما را به آن دوران برگرداند.

ما می خواهیم با ترس هایمان روبرو شویم  و بدانیم که چرا سال ها از خودمان گریزان بوده ایم.

ما طریقه برخورد با خودمان و اطرافیانمان را به طریق خصمانه انجام می دادیم و به این روش زندگی، وابسته شده بودیم و راهی برای ارتباط انسانی بر مبنای عشق و محبت را نداشتیم و یا فراموش کرده بودیم.

ما در این گام این امکان را می یابیم که خود را به طور شفاف ببینیم و بدون قضاوت این گام را بر می داریم.

اگر این قدم را به درستی انجام دهیم آن چیزی که نصیبمان می شود شگفت انگیز خواهد بود.

ما در این گام به انرژی مثبت فراوان می رسیم و با کشف واقعی خود یاد می گیریم که چگونه خود را دوست داشته باشیم و به دیگران احترام بگذاریم.

با آرزوی بهبودی برای شما

دوستدار شما: داریوش قاضی مرادی

مطالب مرتبط: 

 گام اول در بهبودی از مصرف سیگار چیست

 گام دوم در بهبودی از مصرف سیگار چیست

 گام سوم در بهبودی از مصرف سیگار چیست


منبع: بهبودی - ترک طلایی سیگار

  • بهبودی ترک طلایی سیگار
  • ۰
  • ۰

در گام سوم ما تصمیم می گیریم که اراده و زندگی خود را به خداوند به گونه ای که او را درک کرده ایم واگذار کنیم.

ما در گام اول ناتوانی و عجز خود را اقرار نمودیم و در گام دوم به این باور رسیدیم که نیرویی برتر می تواند سلامت عقل را به ما باز گرداند و حال در گام سوم آماده می شویم تا زندگی خود را به آن نیروی برتر درک کرده بسپاریم.

وابستگی به سیگار برای بقای خود، کار خود را ادامه می دهد. اجبار به مصرف هنوز مالک و کنترل کننده ما است. هنوز درک این موضوع که ما اسیر بیماری خود هستیم برایمان سخت است.

مصرف سیگار و نیکوتین به ما هشدار می داد که اگر مرا که بهترین دوست تو هستم کنار بگذاری و از دست بدهی چگونه می توانی با مشکلات بقیه زندگی ات بدون من روبرو شوی؟

در گام سوم به ما پیشنهاد می شود تصمیمی بگیریم و دیگر به هیچ وجه آن را عوض نکنیم ، چون قبلا از این کارها زیاد کرده ایم.

ما همیشه پیش از این، قبل از انجام گرفتن تصمیم از آن منصرف شده بودیم و همه کارهایمان نیمه کاره و ناتمام باقی مانده بود. چون ما همیشه به دنبال گرفتن نتیجه عالی از انجام هر کاری بودیم و نتیجه شکست برای ما غیر قابل باور بود.

ما در حقیقت نمی دانستیم که توانایی گرفتن تصمیم را به درستی نداریم زیرا کسانی که می توانند تصمیم گیری درستی را انجام دهند از قید و بند وابستگی آزاد و رها هستند. ولی ما اسیر وابستگی خود هستیم و این اسارت و بندگی خود ساخته، تصمیم گیری را برای ما سخت می کند.

اکنون احساس می کنیم که این تصمیم گیری با آنچه که ما فکر می کردیم مغایرت دارد.

بسیاری از ما بارها و بارها سعی کرده بودیم که با اراده شخصی خود از دام مصرف سیگار بیرون بیاییم. از دوران کودکی به ما آموخته بودند که برای انجام کارهای خود فقط به خود و اراده شخصی خود متکی باش و سعی کن که فقط روی پاهای خود بایستی و از کسی کمک نخواهی.

به ما گفته بودن که کمک گرفتن از کسی باعث سر شکستگی می شود. فکر می کردیم که اگر بخواهیم کارها به درستی انجام شود باید خودمان به تنهایی آن را انجام دهیم.

همه ما در ادامه راه متوجه این موضوع می شویم که اعتماد و اتکا به قدرت اراده شخصی در مقابل اعتیاد به نیکوتین و مصرف سیگار فایده ای ندارد، زیرا ما را از مصرف کردن آن بر حذر نداشته است.

کمک گرفتن از دیگران را جزو بدترین کارها می دانستیم و دوست نداشتیم که کس دیگری به ما بگوید که چه کار باید بکنیم. مشکل اصلی ما در حقیقت اتکای بیش از حد به قدرت فردی خودمان بود.

ما با گذراندن گامهای اول و دوم متوجه می شویم که آنچه را ما با غرور کاذب به عنوان اتکا به خود و یا همان خود محوری انجام دادیم در واقع کبر و عصیان و تمرد و انکار بوده است. ما فهمیدیم که با فروتنی و تواضع می توان با چهره ای مهربان و قدرتمند از دیگران کمک خواست.

ما برای تصمیم گیری از دیگران کمک می خواهیم و آنها به ما می گویند که این تصمیم گیری به آرامی و به مرور اتفاق می افتد.

در گام سوم صبر کلید موفقیت است.

تسلیم شدن در این گام یک اصل مهم است. ما فقط در این راه حق داریم که سهم انجام کارهای خود را انجام دهیم و نتیجه آن را به خداوند واگذار می کنیم. ما باید همیشه مثل یک کشاورز دیم کار باشیم که فقط تخم گندم را می کارد و نتیجه و حاصل را به خداوند واگذار می کند.

ما در این گام حامی و پشتیبان خود را پیدا می کنیم و احساس جدیدی از آرامش، عاطفه، آزادی روح و روان پیدا می کنیم.

ما برای مراقبت از خود نیاز داریم که تحت حمایت یک نیروی برتر باشیم و احساس امنیت در این گام بسیار بالا خواهد رفت.

امروز می دانیم که دیگر تنها نیستیم و قدرتی فراتر از قدرت های موجود ما را دوست خواهد داشت و ما به مرور یاد می گیریم که از سر راهش کنار برویم و بگذاریم که او کار خود را بکند، زیرا او کار خود را بلد است و ما در این مسیر با سپردن زندگی خود به او ترس از دیروز، امروز و فردا را از دست می دهیم و با آرامش بیشتری به زنگی خود ادامه خواهیم داد.

ما در گام سوم از طریق اعتماد به نیروی برتر درمی یابیم که او به صورت معجزه آسایی و به سادگی از ما مراقبت می کند و با احساس این مهم اعتمادی تازه و ایمانی فزاینده به ما عطا می گردد و پیروزی های ما بر مشکلات زندگی و مسیر بهبودی ما را برای ادامه راه تشویق می کند و ما را برای دیگران سرمشق قرار می دهد.

به امید بهروزی و بهبودی شما

دوستدار شما: داریوش قاضی مرادی

مطالب مرتبط: 

 گام اول در بهبودی از مصرف سیگار چیست

 گام دوم در بهبودی از مصرف سیگار چیست


منبع: بهبودی - ترک طلایی سیگار

  • بهبودی ترک طلایی سیگار
  • ۰
  • ۰

- کتاب معجزه ترک سیگار

کتاب معجزه ترک سیگار

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که تصمیم بگیرید در یک فرصت مناسب، سیگار خود ترک کنید. مثلا:

از این مهمانی به بعد دیگر سیگار نمی کشم

از فردا سیگار خود را قطع می کنم

از هفته بعد سیگار را کنار می گذارم

از شنبه، آخر ماه، از ترم بعد، بعد از این مسافرت، بعد از عید و یا هر فرصت دیگری که برای خود مشخص می کنید

ولی تا به حال فکر کردید که چرا این روز طلایی که قرار است ما برای همیشه از شر مصرف سیگار رها شویم، نمی رسد؟

چرا فرصت هایی که ما برای خود انتخاب می کنیم یکی پس از دیگری می آید و می گذرد و ما برای خود کاری نمی کنیم؟

چرا با اینکه افراد بسیار زیادی تمایل به این دارند که سیگارشان را برای همیشه ترک کنند اما فقط تعداد بسیار کمی موفق به این کار می شوند؟

پاسخ این سؤالات و بسیاری از سؤالات دیگر شما و همین طور یادگیری بسیاری از اصول علمی و کاربردی در زمینه ترک سیگار را می توانید در کتاب معجزه ترک سیگار پیدا کنید.

در این کتاب شما یاد می گیرید و می آموزید که:

  • نیکوتین چیست؟
  • سیگار با ما چه می کند
  • چرا سیگار می کشیم؟
  • خسارت های مصرف سیگار چیست؟
  • باورهای غلط در ضمیر نا خودآگاه
  • مانع بزرگ برای ترک سیگار
  • آمادگی برای ترک
  • بازیابی دوباره حواس
  • اقدامات لازم برای ترک سیگار
  • آیا سیگار به ما آرامش می دهد؟
  • وسوسه های مصرف سیگار
  • جایگزین ها
  • و بسیاری از موارد و مسائل مربوط به سیگار و نحوه ترک کردن آن

کتاب و پکیج ترک طلایی سیگار را به آنهایی که دوستشان دارید هدیه بدهید

این کتاب می تواند هدیه با ارزش و کاربردی برای کسانی که دوستشان داریم و برایمان مهم هستند و در عذاب مصرف سیگار می باشند، باشد.

معرفی لوح های فشرده همراه کتاب:

۲- سی دی مشاوره

مشاوره - مجموعه ترک طلایی سیگار

برای اینکه مطالب این کتاب و اصولی که در آن بیان شده است کمی بیشتر برای شما خواننده گرامی باز تر و ملموس تر شود محصولی را به نام مشاوره تهیه کردیم که به شما توصیه می کنیم قبل از خواندن کتاب حتما به آن گوش فرا دهید .
با گوش دادن به این سی دی بسیاری از سؤالات ایجاد شده در ذهن شما پاسخ داده خواهد شد و شما با ذهنی بازتر و آرامتر می توانید به خواندن کتاب مشغول شوید.

۳- سی دی تصویر سازی ذهنی

تصویر سازی ذهنی - مجموعه ترک طلایی سیگار

در ترک سیگار به کارگیری قدرت تخیل بسیار اهمیت دارد.شما باید که بتوانید خود را یک فرد غیر سیگاری تصور کنید و فواید آن را در ذهن خود مرور کنید.
تصویر سازی ذهنی می تواند که به شما کمک کند که زندگی بدون مصرف سیگار را بپذیرید.
ما انسان ها معمولا هر آنچه را که فکر کنیم و تصور کنیم می توانیم در زندگی خود تجربه کنیم.
این سی دی، در این زمینه برای شما بسیار مفید خواهد بود.

۴- سی دی پیامهای الهی انسانی

پیام های الهی انسانی - مجموعه ترک طلایی سیگار

روحیه یکی از مسائل بسیار مهم برای دوره ترک سیگار و حتی بعد از آن می باشد. شما برای اینکه بتوانید دوره ترک سیگار خود را با موفقیت طی کنید باید روحیه بالا و شادابی داشته باشید. این سی دی به شما کمک می کند که بتوانید روحیه و احساس خوب و عالی از خود داشته باشید.

۵- سی دی موسیقی های بیکلام

موسیقی های بی کلام - مجموعه ترک طلایی سیگار

مجموعه بی نظیر از موسیقی های آرام بخش که با ظرافتی خاص، آنها را برای شما انتخاب کرده ایم. این سی دی به شما کمک می کند تا حالت های عصبی که بعد از ترک سیگار به سراغ شما می آید را به طرز چشمگیری کاهش دهد و شما می توانید با گوش دادن آنا به آرامش برسید. گوش دادن به موسیقی های آرام بخش یکی از تکنیک های علمی و کاربردی برای افزایش آرامش و همچنین ترک سیگار می باشد.

مطمئنم که برای سرمایه گذاری روی این محصول بهانه هایی به سراغ شما می آید که شما نتوانید آن را برای خود تهیه کنید
لیست بعضی از این بهانه ها این گونه می باشد:

• باشه بعد از عید و تعطیلات
• الان کارهای مهم تری دارم
• من ترک بکن نیستم و این کار غیر ممکنه
• حالا باشه بعدا الان خیلی اعصابم خورده و گرفتارم
• خیلی گرونه و ارزشش رو نداره
• فکر نکنم چیز تاثیر گذاری باشه
• دیگه از من گذشته
• ترک سیگار که با آموزش و خواندن کتاب نمیشه
• من می خوام ترک کنم ولی اطرافیانم نمی گذارند
• سر یک فرصت مناسب این محصول رو تهیه می کنم
• اگه آدم تلاش کنه و اراده داشته باشه کافیه

لیست بالا توجیه و بهانه هایی است که از ذهن بیمار یک فرد مصرف کننده سیگار بیرون می آید و مانع تغییر کردن افراد می شود.

به همراه تهیه این پکیج دو عدد هدیه ویژه به خریداران محترم نیز ارسال خواهد شد که می تواند ابزارهای مناسبی برای رهایی از مصرف سیگار باشد.

ارسال این محصول به سراسر ایران رایگان می باشد. فقط کافیست تا آدرس و کد پستی خود را در هنگام خرید به صورت دقیق وارد نمایید.

از اینکه این محصول را برای بهتر زندگی کردن خود انتخاب می کنید از شما مچکریم.

دوستدار شما: داریوش قاضی مرادی

 
  • بهبودی ترک طلایی سیگار